«Золоті» правила
класного керівника:
v Учитель повинен
викликати любов та повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає
кожну дитину та спілкується з нею, у стосунках з нею чесний і відвертий.
v Учитель має бути
веселим і жартівливим.
vУчитель має
раціонально використовувати свій час.
v Учитель має бути
доброзичливим.
v Учитель має постійно
вдосконалюватись, розширювати свій
кругозір.
кругозір.
v Гасло вчителя: «Пізнай
самого себе і допоможи в цьому своїм учням».
v Учитель повинен
реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
v Учитель має створити
колектив, в якому панує доброзичливість стосунків.
Відомості про учнів
№
з/п
|
Прізвище та ім'я
|
Дата народження
|
Адреса, телефон
|
||
1
|
Виденська Юлія
|
12.04.2004
|
|||
2
|
Гороховський Володимир
| ||||
3
|
Гамандій Софія
|
07.10. 2004
|
|||
4
|
Жабко Марина
| 28.07. 2003 | |||
5
|
| 18.03.2005 | |||
6
|
| 30.01. 2004 | |||
7
|
Левченко Яна
| 21.06.2004 | |||
8
|
Мартинюк Анастасія | 03.02. 2004 | |||
9
|
Мельниченко Лариса
| 07.04. 2005 | |||
10
|
Мотрученко Кирило | ||||
11
|
Мельник Анна | ||||
12 | Слюсаренко Анастасія | ||||
13
|
Склярук Анна
| ||||
14
|
БоруцЬка Дар*я
| ||||
15
|
Санаєв Буньод
| 29.07. 2004 | |||
16
|
Совбан Кристина | 11.02. 2004 | |||
17
|
Слободяник Денис | ||||
18
|
Чингарьова Єлизавета
| 11.10. 2004 | |||
19
|
|||||
Пріоритетні напрями виховання
Громадянське: виховувати
школярів ї у дусі пізнання, збереження і розвит-| ку національних традицій і
плекати інтелектуально розвинену, духовно і багату, цілісну особистість;
формувати в учнів незалежно від національності національну свідомість,
історичну пам'ять, національний характер, світогляд, гуманістичні ідеї.
Правове: прищеплювати учням
повагу до прав і свобод людини і забезпечити знання та виконання законів
України учнями.
Фізичне: пропагувати
здоровий спосіб життя; проводити оздоровчо-профспілкову роботу серед підлітків;
формувати усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному
розвиткові особистості; виховувати потребу в регулярних заняттях спортом;
дотримання режиму дня.
Художньо-естетичне: розвивати художньо-естетичну
освіченість та вихованість дітей; формувати естетичну культуру засобами
народних традицій; сприяти забезпеченню української мовиякдержавноїв усіх
напрямках роботи, розвивати уявлення про зовнішню та внутрішню красу людини.
Трудове: виробляти
свідоме ставлення до праці як вищої цінності людини і суспільства; виховувати
здорову особистість, цивілізованого господаря.
Екологічне: формувати
екологічну культуру і усвідомлення себе частиною природи; виховувати почуття
відповідальності за природу як національне багатство; залучення учнів до
екологічної та природоохоронної діяльності.
Родинно-сімейне: формувати
культуру сучасної сім'ї та потребу допомагати батькам; розвивати інтерес до
традицій родини; формувати моральні якості з позицій добра і справедливості.
Духовно-моральне: прищеплювати і
розвивати моральні почуття, міцні переконання, потребу поводитися відповідно до
норм суспільства; виховувати патріотизм, колективізм, непримиримість до
аморальних вчинків людей, до порушників норм і правил культурної поведінки.
Превентивне: забезпечити
теоретичну та практичну реалізацію заходів, спрямованих на попередження і
подолання відхилень у поведінці школярів; запобігання розвитку різних форм
асоціальної, аморальної поведінки, прищеплювати потребу поводити себе
відповідно до моральних норм у суспільстві.
Статеве: передбачає захист
дітей ja підлітків; надання їм допомоги в соціальному самовизначенні, в активному
входженні в суспільне життя; формування духовних цінностей та навичок культури
здоров'я.
Формування здорового
способу життя: забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення
їхнього здоров'я; формування гармонії тіла та душі; виховання потреби у
фізичних заняттях, прагнення до оволодіння санітарно-гігієнічними знаннями та
навичками.
Впровадження
програми Рівний —рівному: проводити
просвітницьку діяльність серед учнів щодо здорового способу життя, ініціювати
роботу ін-структорів-підлітків щодо здорового способу життя у середовищі
ровесників; розробляти навчання та впроваджувати в життя сучасні інформаційно-освітні
матеріали.
Розвиток учнівського самоврядування: організація
змістовного дозвілля школярів, вироблення дбайливого ставлення до шкільного
майна; підвищення навчальних досягнень учнів; розвиток комунікативних навичок
учнів.
Формування наукового
світогляду: формувати погляди та переконання учнів, почуття власної гідності,
єдність внутрішньої та зовнішньої вихованості учнів, мотиви і рівень
громадської активності.
План роботи класного
керівника — це науково обґрунтоване проектування становлення та розвитку
класного колективу і кожної особистості.
Немає коментарів:
Дописати коментар