Я, класний керівник

«Золоті» правила класного керівника:

v Учитель має бути особистістю, яка приваблює дітей.
v  Учитель повинен викликати любов  та повагу дітей до себе, якщо він  сам любить, поважає кожну дити­ну та спілкується з нею, у стосун­ках з нею чесний і відвертий.
v    Учитель має бути веселим і жар­тівливим.
vУчитель має раціонально вико­ристовувати свій час.
v Учитель має бути доброзичли­вим.
v Учитель має постійно вдоско­налюватись, розширювати свій
кругозір.
v Гасло вчителя: «Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням».
v Учитель повинен реалізувати ін­дивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
v Учитель має створити колектив, в якому панує доброзичливість стосунків.
v Учитель має любити, захищати  дитину, поважати її почуття.


Відомості про учнів
з/п
Прізвище та ім'я
Дата народження
Адреса, телефон
1
Виденська Юлія  
12.04.2004
2
 Гороховський Володимир
3
Гамандій Софія
07.10. 2004
4
 Жабко Марина
28.07. 2003
5
Камінська Людмила
18.03.2005
6

Кулібаніч Крістіна

30.01. 2004
7
 Левченко Яна
21.06.2004
8
Мартинюк Анастасія03.02. 2004
9
 Мельниченко Лариса
07.04. 2005
10
Мотрученко Кирило
11
Мельник Анна
12Слюсаренко Анастасія
13
 Склярук Анна
14
 БоруцЬка Дар*я
15
 Санаєв Буньод
29.07. 2004
16
Совбан Кристина 11.02. 2004
17
Слободяник Денис
18
 Чингарьова Єлизавета
11.10. 2004
19


Пріоритетні напрями виховання

Громадянське: виховувати школярів ї у дусі пізнання, збереження і розвит-| ку національних традицій і плекати  інтелектуально розвинену, духовно і багату, цілісну особистість; формувати  в учнів незалежно від національно­сті національну свідомість, історич­ну пам'ять, національний характер, світогляд, гуманістичні ідеї.
Правове: прищеплювати учням повагу до прав і свобод людини і забезпечити знання та виконання законів України учнями.
Фізичне: пропагувати здоровий спосіб життя; проводити оздоровчо-профспілкову роботу серед підлітків; фор­мувати усвідомлення учнями ролі фі­зичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; виховувати потребу в регулярних заняттях спор­том; дотримання режиму дня.
Художньо-естетичне: розвивати ху­дожньо-естетичну освіченість та ви­хованість дітей; формувати естетичну культуру засобами народних традицій; сприяти забезпеченню української мовиякдержавноїв усіх напрямках ро­боти, розвивати уявлення про зовніш­ню та внутрішню красу людини.
Трудове: виробляти свідоме ставлення до праці як вищої цінності людини і суспільства; виховувати здорову осо­бистість, цивілізованого господаря.
Екологічне: формувати екологічну культуру і усвідомлення себе части­ною природи; виховувати почуття відповідальності за природу як на­ціональне багатство; залучення учнів до екологічної та природоохоронної діяльності.
Родинно-сімейне: формувати культуру сучасної сім'ї та потребу допомагати батькам; розвивати інтерес до традицій родини; формувати моральні якості з позицій добра і справедливості.
Духовно-моральне: прищеплювати і розвивати моральні почуття, міцні переконання, потребу поводитися відповідно до норм суспільства; ви­ховувати патріотизм, колективізм, не­примиримість до аморальних вчинків людей, до порушників норм і правил культурної поведінки.
Превентивне: забезпечити теоретичну та практичну реалізацію заходів, спря­мованих на попередження і подолання відхилень у поведінці школярів; запобі­гання розвитку різних форм асоціальної, аморальної поведінки, прищеплювати потребу поводити себе відповідно до моральних норм у суспільстві.
Статеве: передбачає захист дітей ja підлітків; надання їм допомоги в со­ціальному самовизначенні, в актив­ному входженні в суспільне життя; формування духовних цінностей та навичок культури здоров'я.
Формування здорового способу життя: забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення їхнього здоров'я; формування гармонії тіла та душі; виховання потреби у фізичних заняттях, прагнення до оволодіння санітарно-гігієнічними знаннями та
навичками.
Впровадження програми  Рівний —рів­ному: проводити просвітницьку ді­яльність серед учнів щодо здорового способу життя, ініціювати роботу ін-структорів-підлітків щодо здорового способу життя у середовищі ровесни­ків; розробляти навчання та впрова­джувати в життя сучасні інформацій­но-освітні матеріали.
Розвиток учнівського самоврядування: організація змістовного дозвілля шко­лярів, вироблення дбайливого ставлен­ня до шкільного майна; підвищення навчальних досягнень учнів; розвиток комунікативних навичок учнів.
Формування наукового світогляду: фор­мувати погляди та переконання учнів, почуття власної гідності, єдність вну­трішньої та зовнішньої вихованості учнів, мотиви і рівень громадської активності.
План роботи класного керівника — це науково обґрунтоване проектування становлення та розвитку класного колективу і кожної особистості.


Немає коментарів:

Дописати коментар